نیروهای سعودی با چراغ سبز آمریكا به كشتار شیعیان در بحرین دست زدند
نوشته شده توسط : breketid

' زهرا كریمی ' عصر شنبه درحاشیه تجمع اعتراض آمیز شماری از مسلمانان و شیعیان مقیم فرانسه نسبت به حضور نیروهای سعودی در بحرین درمصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه قیام یكسال اخیر اكثریت مردم شیعه بحرین كه در فقركامل بسر برده و توسط عده قلیلی اداره می شوند ، بدون آنكه واكنشی از سوی كشورهای مدعی دمكراسی جهانی به همراه داشته باشد ، توسط نیروهای تا دندان مسلح سعودی سركوب و لگد مال شد.

وی با بیان اینكه سعودیها در قضیه لیبی ، كشورهای غربی متخاصم به سركردگی آمریكایی ها را همراهی كردند ، افزود: نظامیان سعودی با این خوش خدمتی خود در كشتار مردم مظلوم لیبی ، مجوز حضور خود در بحرین را اخذ كردند.

وی هدف از همكاری سعودیها و برخی از كشورهای عربی با غربی ها را غارت ثروت های مردم مسلمان منطقه یاد كرد و خاطرنشان ساخت : نباید حیات و سرنوشت مردم كشورهای مسلمان منطقه فدای منافع استثمارگران شود.

این شهروند فرانسوی با بیان امریكایی ها و صهیونیست ها درصدد ایجاد تفرقه میان فرق مختلف اسلام و مسلمانان هستند ، گفت: به شهادت رسیدن امام جماعت شیعیان بروكسل در یك اقدام تروریستی و به آتش كشیده شدن مسجد محل عبادت وی ، در راستای همین سیاست تفرقه افكنانه استعمار صورت گرفته كه مسلما هیچ نفعی نیز برای مسلمانان به همراه نخواهد داشت.

وی همچنین ضمن محكوم كردن این اقدام تروریستی آنرا به سلفی ها نسبت داد وافزود: آنها كه از توان وشهامت لازم برای بحث و تقابل عقاید واندیشه با شیعیان را ندارند ، دست به شهادت رساندن یك امام جماعت بی دفاع آنهم در یك محل عبادت دست می زنند.

وی سیاست كشورهای غربی در مواجهه با كشورهای منطقه را متناسب با منافع آنان دانست و خاطرنشان ساخت: كشورهای غربی با فراهم ساختن استقلال بحرین در سال 1973 میلادی ، آنرا به یك پایگاه نظامی آمریكایی درراستای منافع منطقه ای كشورهای غرب و در تقابل با ایران تبدیل كردند.

كریمی با اشاره به اینكه نفت ، پول و منافع اقتصادی درشرایط حاضر ملاك عمل و تعیین كننده سیاست كشورهای غربی نسبت به منطقه است ، اظهارداشت: متاسفانه كشورهای غربی برای دستیابی به منافع خود ، قتل عام و كشتار مسلمانان دركشورها را در دستور كار قرار داده اند.

وی سیاست كشورهای غربی در شرایط حاضر در مواجهه با مسلمانان و كشورها را منحصر به فرد و مغرضانه دانست وافزود: شواهد و قرائن نشان می دهد كه در شرایط حاضر اولویت اول سیاستمداران غربی را مواجهه با مسلمانان و تفرقه افكنی میان آنان تشكیل می دهد.

این شهروند فرانسوی همچنین از مسلمانان خواست ضمن حفظ هوشیاری و بیداری خود در برابر هجمه های لجام گسیخته كشورهای غربی از دامن زدن به خشونت نسبت به یكدیگرخودداری كرده و زمینه های وحدت وهمدلی با یكدیگر را فراهم كنند.

1592

اروپام **1495





:: برچسب‌ها: آسیا , خام ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: